Известие

Collapse
No announcement yet.

ECU IAW на Боксер 1.3

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    а налягането на бензина в инжекторната рейка мерил ли си го. колата няма газ предполагам.
    точка

    Comment


    • #17
      Бензин е, не съм мерил налягането....засега


      Alfa Romeo 145 1.3 Boxer, Fiat Uno 1.1 Fire, Fiat Ducato 2.5 D - Camping car

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        а налягането на бензина в инжекторната рейка мерил ли си го. колата няма газ предполагам.
        Докато четях 1-ва страница, точно това си мислех да питам, ама колегата ме е изпреварил...
        Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
        Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

        Comment


        • #19
          Мерих налягането към рейката и.... изненада на маркуча на входящия бензин няма никой, извадих помпата с жертви разбира се, защото пластмасите на бензинопровода при помпата дадоха фира, ама това ще се оправи - 4 бара и оттам ми присветна тривиалната идея, че има бензинов филтър дето никой не го сменя щото си мисли, че вече е сменен . В понеделник след смяната му ще очаквам бензина да стигне до рейката и ще продължа сагата.


          Alfa Romeo 145 1.3 Boxer, Fiat Uno 1.1 Fire, Fiat Ducato 2.5 D - Camping car

          Comment


          • #20
            По темата, смених бензиновият филтър, оправих помпата, налягане в рейката 2.5, на помпата 4 бара. Колата запалва нормално, но свети лампата на инжекциона, явно за дефект, след около 30 секунди падат оборотите и гасне. Не може да се изфорсира и трудно може да се задържи в обороти. Помагайте!


            Alfa Romeo 145 1.3 Boxer, Fiat Uno 1.1 Fire, Fiat Ducato 2.5 D - Camping car

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Tsetso Покажи съобщение
              По темата, смених бензиновият филтър, оправих помпата, налягане в рейката 2.5, на помпата 4 бара. Колата запалва нормално, но свети лампата на инжекциона, явно за дефект, след около 30 секунди падат оборотите и гасне. Не може да се изфорсира и трудно може да се задържи в обороти. Помагайте!
              Прилича ми на регулатора за налягане на бензина (предполагам знаеш какво представлява) или демпфер-а който е до него и много си приличат.Налягането в рейките мери ли го на запален двигател?

              Comment


              • #22
                Мерих последно бубините и по схемата. Значи проблема се избистри до там, че работят нормално 1 и 2-ри цилиндър. На 3 и 4 проблем, но не е в бубината, кабелите и свещите - изтествани са. В схемата бубината затваря през ЕКУ-то, на първичната страна си има 12 волта при контакт. Мерих го и на бубината и на крачето на еку-то. Паля колата и почти веднага идва проблема с работата на 3 и 4-ти. Дали в еку-то има проблем и как да го хвана?


                Alfa Romeo 145 1.3 Boxer, Fiat Uno 1.1 Fire, Fiat Ducato 2.5 D - Camping car

                Comment


                • #23
                  здрасти колега. има 2 букси с по 2 пина. едната влиза в лявата бобина, другата- в дясната. разменяш ги. 2-та високоволтови кабели на лявата ги закачаш на дясната, а 2-та десни - на лявата. така разменяш бобините. ако дефекта се премести на другите 2 цилиндъра-прблема е в бобините. ако се запази на същите цилиндри- екуто е виновно. ако е то- вероятно може да се ремонтира и няма да е скъпо.
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Това е проиграно + 12-те волта на входовете на бубините и т.н. Съмнява ме това,което идва от ЕКУ-то. Нещо от транзисторите там.


                    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer, Fiat Uno 1.1 Fire, Fiat Ducato 2.5 D - Camping car

                    Comment


                    • #25
                      и какво стана, същите цилиндри ли губи.
                      ако не си сигурен кои цилиндри губи, почни един по един да откачаш буксите на инжекторите. ако има проблем с цилиндъра, при откачане на инжектора няма да се промени работата на двигателя.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        ми те транзисторите в ЕКУ-та са два лесно достъпни разпояваш мериш база,емитер и колектор и установяваш дали са здрави ако са отиваш към дюзи
                        AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                        http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                        Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                        BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                        Comment


                        • #27
                          Аз пък съм почти готов да се хвана на бас,че проблема е и в бубината и в ЕКУ-то,скоро имах същия проблем със същата кола,оказа се че заради пробила бобина през ниския волтаж е гръмнало ЕКУ-то.Някой все пак закачал ли е колата на компютър,все пак да се види грешката,защото така със смяна на всичко,накрая ще ти излезе през носа,повярвай ми.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            това може да стане ако укъси първичната на бобината и от там да изпатка транзистора, но той каза че е мерил намотките и са ок.
                            колегата мисля че беше казал че няма кой да му направи диагностика.
                            иначе в еку-то са 2 транзистора- по 1 за всяка бобина, които комутират минуса.
                            точка

                            Comment


                            • #29
                              Тва не е сериозно че няма кой да му направи диагностика Веднага ще ти кажа да пробваш един тест,на работеща кола,измери напрежението на акумулатора,ако скача като обезумяло,значи проблема е там където ти казах
                              Last edited by Mury; d.m.y г., 13:30.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                Ще пробвам това с акумулатора и ще пиша, ама диагностиката и тя ме озори. Аз оттам я почнах и темата, първо ЕКУ-то беше пипано за да се препрограмира да не търси имото защото нямаше палене. Като стана дефекта да не работи нормално колата първата ми работа беше да я закача на визата, ама ми даде странен надпис Different ISO ECU COD и не се върза с диагностиката. Оттам я захванах и наистина малко ми излезе през носа, ама си я харесвам тази кола, всички знаете каква е тръпката с алфа. Последва смяна на моторчето за празен ход, ТПС-а, МАП-а, датчика на хол, двата на температурите на охладителната течност и на входящия въздух, ламбда сонда с нови, прогонване на бензиновата система, помпа, чистене на инжектори, налягания, клапан за обратните пари и т.н. Но дефекта се задълбочи още и светна лампата на инжекцията и свети постоянно. Понеже въртях бобините и ги мерих преди това мисля, че са здрави. Лошото е, че не се връзвам с визата за да ме насочи, нямам алфа тестер, а на два цилиндъра до сервиза диагностики ще е трудно. Ще ги измеря тези транзистори в ЕКУ-то и ще пиша какво става.
                                Благодаря на всички колеги, които се ангажират с проблема ми и пишат по темата.


                                Alfa Romeo 145 1.3 Boxer, Fiat Uno 1.1 Fire, Fiat Ducato 2.5 D - Camping car

                                Comment

                                Working...
                                X