а налягането на бензина в инжекторната рейка мерил ли си го. колата няма газ предполагам.
Известие
Collapse
No announcement yet.
ECU IAW на Боксер 1.3
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеа налягането на бензина в инжекторната рейка мерил ли си го. колата няма газ предполагам.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Мерих налягането към рейката и.... изненада на маркуча на входящия бензин няма никой, извадих помпата с жертви разбира се, защото пластмасите на бензинопровода при помпата дадоха фира, ама това ще се оправи - 4 бара и оттам ми присветна тривиалната идея, че има бензинов филтър дето никой не го сменя щото си мисли, че вече е сменен. В понеделник след смяната му ще очаквам бензина да стигне до рейката и ще продължа сагата.
Comment
-
По темата, смених бензиновият филтър, оправих помпата, налягане в рейката 2.5, на помпата 4 бара. Колата запалва нормално, но свети лампата на инжекциона, явно за дефект, след около 30 секунди падат оборотите и гасне. Не може да се изфорсира и трудно може да се задържи в обороти. Помагайте!
Comment
-
Първоначално публикувано от Tsetso Покажи съобщениеПо темата, смених бензиновият филтър, оправих помпата, налягане в рейката 2.5, на помпата 4 бара. Колата запалва нормално, но свети лампата на инжекциона, явно за дефект, след около 30 секунди падат оборотите и гасне. Не може да се изфорсира и трудно може да се задържи в обороти. Помагайте!
Comment
-
Мерих последно бубините и по схемата. Значи проблема се избистри до там, че работят нормално 1 и 2-ри цилиндър. На 3 и 4 проблем, но не е в бубината, кабелите и свещите - изтествани са. В схемата бубината затваря през ЕКУ-то, на първичната страна си има 12 волта при контакт. Мерих го и на бубината и на крачето на еку-то. Паля колата и почти веднага идва проблема с работата на 3 и 4-ти. Дали в еку-то има проблем и как да го хвана?
Comment
-
здрасти колега. има 2 букси с по 2 пина. едната влиза в лявата бобина, другата- в дясната. разменяш ги. 2-та високоволтови кабели на лявата ги закачаш на дясната, а 2-та десни - на лявата. така разменяш бобините. ако дефекта се премести на другите 2 цилиндъра-прблема е в бобините. ако се запази на същите цилиндри- екуто е виновно. ако е то- вероятно може да се ремонтира и няма да е скъпо.точка
Comment
-
ми те транзисторите в ЕКУ-та са два лесно достъпни разпояваш мериш база,емитер и колектор и установяваш дали са здрави ако са отиваш към дюзиAR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp
Comment
-
Аз пък съм почти готов да се хвана на бас,че проблема е и в бубината и в ЕКУ-то,скоро имах същия проблем със същата кола,оказа се че заради пробила бобина през ниския волтаж е гръмнало ЕКУ-то.Някой все пак закачал ли е колата на компютър,все пак да се види грешката,защото така със смяна на всичко,накрая ще ти излезе през носа,повярвай ми.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
това може да стане ако укъси първичната на бобината и от там да изпатка транзистора, но той каза че е мерил намотките и са ок.
колегата мисля че беше казал че няма кой да му направи диагностика.
иначе в еку-то са 2 транзистора- по 1 за всяка бобина, които комутират минуса.точка
Comment
-
Тва не е сериозно че няма кой да му направи диагностикаВеднага ще ти кажа да пробваш един тест,на работеща кола,измери напрежението на акумулатора,ако скача като обезумяло,значи проблема е там където ти казах
Last edited by Mury; d.m.y г., 13:30.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Ще пробвам това с акумулатора и ще пиша, ама диагностиката и тя ме озори. Аз оттам я почнах и темата, първо ЕКУ-то беше пипано за да се препрограмира да не търси имото защото нямаше палене. Като стана дефекта да не работи нормално колата първата ми работа беше да я закача на визата, ама ми даде странен надпис Different ISO ECU COD и не се върза с диагностиката. Оттам я захванах и наистина малко ми излезе през носа, ама си я харесвам тази кола, всички знаете каква е тръпката с алфа. Последва смяна на моторчето за празен ход, ТПС-а, МАП-а, датчика на хол, двата на температурите на охладителната течност и на входящия въздух, ламбда сонда с нови, прогонване на бензиновата система, помпа, чистене на инжектори, налягания, клапан за обратните пари и т.н. Но дефекта се задълбочи още и светна лампата на инжекцията и свети постоянно. Понеже въртях бобините и ги мерих преди това мисля, че са здрави. Лошото е, че не се връзвам с визата за да ме насочи, нямам алфа тестер, а на два цилиндъра до сервиза диагностики ще е трудно. Ще ги измеря тези транзистори в ЕКУ-то и ще пиша какво става.
Благодаря на всички колеги, които се ангажират с проблема ми и пишат по темата.
Comment
Comment